Till ett expansivt företag i nordvästra Skåne söker vi en avtalsansvarig.
Som avtalsansvarig inom kundservice får du möjlighet att arbeta med internationellt framstående avtalskunder. Du rapporterar till Customer Service Manager och arbetar i mycket nära samarbete med både kollegor inom sälj och kundservice.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Din profil
Du har minst gymnasiekompetens vilken du eventuellt kompletterat med någon relevant eftergymnasial utbildning (t.ex. KY). Du har också ett par års relevant och aktuell arbetslivserfarenhet i ett tekniskt bolag, kanske inom inköp, och har arbetat med avtalsfrågor. Du talar och skriver engelska obehindrat och har goda kunskaper i svenska. Kunskaper i tyska är meriterande liksom mycket goda kunskaper i Excel.
Som person är du serviceinriktad, noggrann, strukturerad, självständig och har lätt för att se vad som behöver göras. Du trivs när det är full fart och har förmågan att prioritera mellan parallella projekt.
Vidare är du en god kommunikatör som har lätt för att bygga goda relationer både externt och internt samtidigt som du kan vara rak och tydlig samt ställa krav när det behövs.
Tjänsten är förknippad med en del planerade resor (1-3 övernattningar per månad) varför körkort och en privat situation som medger visst resande är ett krav.
Tjänsten är på heltid och börjar som en uthyrning med goda möjligheter till en tillsvidareanställning.
Vi gör urvalet löpande och du är välkommen att sända in din ansökan snarast via länken nedan. För mer information om tjänsten kontakta gärna Anneli Nilsson, Standby Workteam, 0708-772816 eller Kristian Berglund, Standby Workteam, 0709-605372.
Standby Workteam • Lilla Nygatan 11 • 211 38 Malmö • 040 – 23 24 90 • info@standbyworkteam.se