Med snart 30 år i branschen är vi en av Skånes mest erfarna aktörer inom rekrytering och uthyrning. Vi är en etablerad specialist med gedigen kunskap om regionens arbetsmarknad och näringsliv och vi utmanar de stora med vår erfarenhet och vårt engagemang. Vi arbetar med chefer och specialister på alla nivåer inom Teknik, Logistik, Sälj, Ekonomi och Office. Vi är verksamma i Skåne och Köpenhamnsområdet och har kontor på Gustav Adolfs torg i Malmö.

 

 

Till en av våra kunder – ett mycket intressant internationellt företag – letar vi nu efter en

 

Interim HR Manager till Lund

 

 

Vi söker dig som har gedigen erfarenhet av verksamhetsnära HR frågor och processer. Du har ett stort engagemang, en stark drivkraft och vana av att arbeta såväl strategiskt som operativt. Det är också viktigt att du är tydlig, har lätt att samarbeta med olika yrkesgrupper samt är kommunikativ.

Tjänsten är en projektanställning på ca. 6 månader med omgående tillträde.

 

Vi arbetar med löpande urval och du är välkommen med din ansökan omgående via länken eller via kristian.berglund@standbyworkteam.se

För mer information om tjänsten kontakta gärna Kristian Berglund, Standby Workteam, tel. 0709-605372.

 

 

 

Varmt välkommen med din ansökan!