Med snart 30 år i branschen är vi en av Skånes mest erfarna aktörer inom rekrytering och uthyrning. Vi är en etablerad specialist med gedigen kunskap om regionens arbetsmarknad och näringsliv och vi utmanar de stora med vår erfarenhet och vårt engagemang. Vi arbetar med chefer och specialister på alla nivåer inom Teknik, Logistik, Sälj, Ekonomi och Office. Vi är verksamma i Skåne och Köpenhamnsområdet och har kontor på Gustav Adolfs torg i Malmö.

 

 

Till en av våra uppdragsgivare i Malmö letar vi omgående efter en

 

Interim Asset Manager

 

 

Vill du ha en omväxlande roll på ett internationellt företag och är tillgänglig omgående? Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer bestå av controlling, redovisning och investeringar och i rollen kommer det att ingå personalansvar.

 

Du har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Företaget använder Hogia Open Business och SAP så har du jobbat med dessa program ses det som en fördel.

Du har mycket god affärsförståelse och du är analytisk, strukturerad och noggrann. Vidare är du kommunikativ och har lätt att skapa förtroende och självständigt driva projekt och frågor. Du är en nyfiken och prestigelös person med känsla för teamwork och en stark vilja att göra skillnad för företaget.

 

Uppdraget startar omgående som uthyrning med goda möjligheter till förlängning vid intresse.

Du är välkommen att skicka in din ansökan omgående. För mer information kontakta gärna Kristian Berglund, Standby Workteam på 0709-605372 eller kristian.berglund@standbyworkteam.se

 

 

Välkommen med din ansökan!