Med snart 30 år i branschen är vi en av Skånes mest erfarna aktörer inom rekrytering och uthyrning. Vi är en etablerad specialist med gedigen kunskap om regionens arbetsmarknad och näringsliv och vi utmanar de stora med vår erfarenhet och vårt engagemang. Vi arbetar med chefer och specialister på alla nivåer inom Teknik, Logistik, Sälj, Ekonomi och Office. Vi är verksamma i Skåne och Köpenhamnsområdet och har kontor på Gustav Adolfs torg i Malmö.

 

 

Till en av våra uppdragsgivare – ett mycket intressant industriföretag – letar vi nu efter en

 

Interim Administratör Servicefakturering – Lund



 

Är du en duktig administratör som är van vid fakturering och har erfarenhet av SAP eller liknande? Är du omgående tillgänglig och intresserad av ett interims uppdrag på några månader? Då vill vi komma i kontakt med dig!

 

Arbetsuppgifter

Det viktigaste är att hantera servicefakturering i SAP. Det kan bli fler arbetsuppgifter så som att granska servicerapporter för att se till att det inte krävs mer arbete hos kund, fakturera för verkstaden mm.

 

Kravprofil

Du är van vid kundkontakt och att arbeta självständigt med noggrannhet. Erfarenhet av fakturering och såklart erfarenhet av SAP eller annat större/liknande ERP-system. Du har mycket goda kunskaper i tal och skrift i både svenska och engelska.

 

Om tjänsten

Interims uppdrag med start omgående och varaktighet ca 3 månader. Vid intresse finns eventuellt möjlighet till fastanställning. Initialt krävs nog heltid för att man ska få lära sig faktureringssystemet.

 

Ansökan

Vi arbetar med löpande urval och intervjuer och du är därför välkommen att skicka in din ansökan omgående. För mer information om tjänsten kontakta gärna Kristian Berglund, Standby Workteam, tel. 0721–651809 eller via kristian.berglund@standbyworkteam.se

 

 

Välkommen med din ansökan!