Med snart 30 år i branschen är vi en av Skånes mest erfarna aktörer inom rekrytering och uthyrning. Vi är en etablerad specialist med gedigen kunskap om regionens arbetsmarknad och näringsliv och vi utmanar de stora med vår erfarenhet och vårt engagemang. Vi arbetar med chefer och specialister på alla nivåer inom Teknik, Logistik, Sälj, Ekonomi och Office. Vi är verksamma i Skåne och Köpenhamnsområdet och har kontor på Gustav Adolfs torg i Malmö.
Till en av våra uppdragsgivare letar vi omgående efter en
Har du erfarenhet från ledande positioner inom lager och logistik? Vill du arbeta på ett växande företag? Då letar vi efter dig! Vi behöver nu en Teamleader som kan leda vår kunds team, utveckla deras processer och samtidigt vara väldigt hands-on i arbetet med att serva kollegorna.
Några av dina arbetsuppgifter
Dina kvalifikationer
Vem är du?
Du förstår behovet av god struktur, ordning och reda samt säkerställer att alla i teamet följer rutiner. Du är duktig på att utveckla medarbetare och skapa en god stämning i hela företaget. Du förstår vikten av att skapa tydliga, effektiva processer, men samtidigt vara flexibel nog att möta snabbt ändrande affärskrav.
Om tjänsten
Tjänsten är ett interimsuppdrag på minst 3 månader på heltid med möjlighet till fast tjänst. Placering i Malmö och tillträde omgående.
Vi arbetar med löpande urval och intervjuer och du är därför välkommen att skicka in din ansökan omgående. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam, tel. 0733-763988.
Välkommen med din ansökan!
Standby Workteam • Lilla Nygatan 11 • 211 38 Malmö • 040 – 23 24 90 • info@standbyworkteam.se