Svensktalande kundservice mot konsument – Amsterdam


Arbetstid / Varaktighet

Heltid / 7 månaders kontrakt med stora möjligheter till förlängning 

Befattningsbeskrivning / Kvalifikationer 
Standby Workteam söker kundservicepersonal till KLM, AirFrance och Deltas gemensamma Sales & Service Center i Amsterdam. Du bor redan i Nederländerna eller har seriösa planer att flytta dit. Ett utomordentligt tillfälle att få internationell erfarenhet och för dig som är lite yngre att bli självständig. 

Dina arbetsuppgifter är att ge service och ta emot bokningar från konsumenter i Sverige. Flytande i tal och skrift i svenska, det är meriterande om du också har goda kunskaper i norska eller danska. Mycket goda kunskaper i engelska. Gärna erfarenhet från flyg- eller resebranschen. 

Du erbjuds 7 månaders kontrakt med stora möjligheter till förlängning. Arbetet startar med 1 månads utbildning och är på heltid. Då B2C avdelningen har öppet 24/7 ska du vara flexibel när det gäller arbetstider. 

Du jobbar i en övervägande ung, dynamisk miljö i en internationell storstad. Företaget erbjuder förmån som semestertillägg, rabatt på hälsoförsäkring, pension och ”standby flying” efter 1 års anställning. Trevligt kontor i Westerpark område i Amsterdam. 

Tillträde 5e april 2019. 

Skicka gärna in din ansökan (CV och kort motivering på engelska) omgående eftersom vi rekryterar löpande. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Carla Berns, Standby Workteam, tel 0766-351464. Skicka din ansökan via vår hemsida 

Välkommen med din ansökan!