Har du erfarenhet av logistik och inköp? Är du duktig på analys och trivs med stort eget ansvar? Då har vi ett intressant konsultuppdrag för dig!
Till en av våra trevliga kunder i Helsingborg letar vi efter en inköpscontroller med omgående tillträde.
Tjänsten erbjuder ett utmanande och varierat arbete där du jobbar tät ihop med sälj- och produktavdelningen. Det blir ditt ansvar att rätt kvantitet till hela sortimentet köps in till rätt tid. Du håller koll på vilka produkter som är heta och vilka produkter som inte säljer lika bra för att kunna vidta nödvändiga åtgärder i tid.
Kvalifikationer
Vem är du
Vi tror att du som söker har en god känsla för siffror, är analytisk och noggrann. Du trivs med självständigt arbete men är även en bra lagspelare. Du har mycket energi och stort engagemang.
Tjänsten är en uthyrning på 100% och förväntas att vara i minst 2 månader med goda möjligheter till förlängning alternativt tillsvidaretjänst.
Vi rekryterar löpande och du är välkommen att skicka in din ansökan omgående. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin på 0733 – 763 988
Välkommen med din ansökan!
Standby Workteam • Lilla Nygatan 11 • 211 38 Malmö • 040 – 23 24 90 • info@standbyworkteam.se