Med snart 30 år i branschen är vi en av Skånes mest erfarna aktörer inom rekrytering och uthyrning. Vi är en etablerad specialist med gedigen kunskap om regionens arbetsmarknad och näringsliv och vi utmanar de stora med vår erfarenhet och vårt engagemang. Vi arbetar med chefer och specialister på alla nivåer inom Teknik, Logistik, Sälj, Ekonomi och Office. Vi är verksamma i Skåne och Köpenhamnsområdet och har kontor på Gustav Adolfs torg i Malmö.
Till en av våra uppdragsgivare i Malmö söker vi
Gillar du utmaningar? Tycker du att det är spännande att gå in i en relativt omogen bransch där du får möjligheten att vara med tidigt och chans att påverka utvecklingen och din position på tillväxtresan?
Har du en stor passion för säljyrket och några års erfarenhet av självständigt uppsökande säljarbete, då är det kanske dig vi letar efter!
Några av dina arbetsuppgifter
Din profil
Du har minst avslutad gymnasial utbildning och flera års erfarenhet av uppsökande försäljning med uppvisat bra resultat. Vi ser gärna att du har ett stort teknikintresse och erfarenhet av B2B försäljning.
Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat och har goda kunskaper i MS Office samt gärna något affärssystem.
Du har lätt för att etablera nya kontakter och förstå kunder, då du skapar trovärdighet genom att lyssna och komma med skräddarsydda förslag. Du är självgående och tar egna initiativ. Som säljare är du tävlingsinriktad och resultatdriven, uthållig, orädd och modig. Du har lätt för att lära dig nya saker.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Malmö. Ca. 30 resdagar om året (konferenser, mässor mm). Företaget erbjuder goda villkor med en bra och stabil fast lön, bonus, tjänstebil samt friskvård.
Ansökan
Är du intresserad och vill veta mer? Då är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Kristian Berglund på 0709-605 372 eller via mejl, kristian.berglund@standbyworkteam.se
Välkommen med din ansökan!
Standby Workteam • Lilla Nygatan 11 • 211 38 Malmö • 040 – 23 24 90 • info@standbyworkteam.se